Frakt och leverans

Frakt och leverans

När får jag min beställning?
Beställningens totala leveranstid brukar oftast ligga på 1-2 arbetsdagar.
Vi uppskattar ditt tålamod när du väntar på ordern. Vänligen ta kontakt med oss om du inte har fått din beställning inom 3 arbetsdagar.

Paketspårning 
När din beställning skickas får du en leveransavisering till din e-mailadress med ett försändelse-id och en paketspårningslänk så att du kan följa försändelsen från oss till dig.

Paketering
Alla brev som skickas har dina adressuppgifter, en stämpel och en fraktetikett för att kunna spåra paketet/brevet. Vi skriver inte vad förpackningen innehåller och inte heller vårt företagsnamn på brevet/paketet.

Försening
Vi gör vårt bästa för att leverera så fort som möjligt men ibland uppstår dessvärre förseningar. Om en produkt inte kan levereras i tid skickar vi ett mail med information till dig. Drabbas vi av förseningar brukar det inte röra sig om många dagar.

 

GÄLLER ENDAST FÖR LYXFÅGELFRÖN!

Lyxfågelfrön skickas alltid inrikes från oss. Vi har dock valt att själva inte lagerföra alla lyxfågelfrön och kan tack vare detta erbjuda våra kunder cirka 5500 olika förpackningar med lyxfågelfrön från över 80 olika fröbanker.

När får jag mina lyxfågelfrön?

Vi på Cstreet arbetar hårt för att göra leveransen så snabb som möjligt. Alla försändelser bearbetas med express. Din order skickas från oss inom 2-5 vardagar. Leveranstid på 1 vardag tillkommer. Mindre försändelser skickas som rekommenderat brev och större som paket till ditt närmaste postombud.

Hämtas på: Ditt närmaste Postombud (baseras på din adress)

Exempel: vid köp av lyxfågelfrön: Produkterna som du beställer inkommer till vårt lager, packas och skickas sedan till dig direkt från oss.